7th Zone Youtube Kanalı

EN İYİ 7: Oyun Açılış Sinematiği

İNCELEME: PS3 Co-op Destekli Oyunlar #2

İNCELEME: Skooldaze Klass of '99

BİLGİ: Little Fighter 2 Karakter Rehberi

Blog Arşivi

3 Eylül 2015 Perşembe

İNCELEME: Penumbra: Requiem


     27 Ağustos 2008'de PC'ye geldi. Tadı damağımızda kalan Black Plague'den sonra ilaç gibi geldi bu. Cansın Frictional Games. Cansın ama ben bu sefer o heyecanı yakalayamadım. Sorun ben de mi yoksa sende mi? Grafikler aynı. Sesler tamam. Işıklandırma da sıkıntı yok. Ama olmayınca olmuyor işte. O heyecan yok.

  
      Tanıdık geldi mi? Gelmedi mi? Nasıl gelmez? Yoksa Overture? Oynamadın mı? Hemen oynamalısın! Hem de hemen. Oynadıysan eğer aklında canlanan anıları tahmin edebiliyorum.

     Bulmacalar ise artık zor değil. Görevler desen zaten sıkıcı. Bulunduğun alan değişiyor sadece. Kafesine yem serpiştirilmiş tavuk gibi yemleri topluyoruz ve kafesimiz değişiyor. Bana altın kafes versen ne fayda şimdi?




             
                                                                         İllumunati ?

PC SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

Minimum Sistem Gereksinimleri

İşlemci: 1 GHz 
Bellek: 256 MB 
Ekran Kartı: Radeon 8500 veya GeForce 3 
Hard Disk: 1.2 GB

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşlemci: 1.5 GHz  
Bellek: 512 MB
Ekran Kartı: Radeon 8500 veya GeForce 3 Ekran Kartı
Hard Disk: 1.2 GB
--------------------------------------------
Platform(lar): OS X, Microsoft Windows, Linux

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder