7th Zone Youtube Kanalı

EN İYİ 7: Oyun Açılış Sinematiği

İNCELEME: PS3 Co-op Destekli Oyunlar #2

İNCELEME: Skooldaze Klass of '99

BİLGİ: Little Fighter 2 Karakter Rehberi

Blog Arşivi

3 Eylül 2015 Perşembe

İNCELEME: Outlast Whistleblower


     PC ve PS4'e 6 mayıs 2014 tarihinde katılan Whistleblower dlcsi ile akıl hastanesinde yaşananları bir başka açıdan görüyoruz. Oynayış olarak değişen birşey söz konusu değil. Hastalara yapılan işkencelerin asıl yüzlerini, cinselliğin ve dehşetin arttığını göreceğiz. Tencerede pişen el mi desem? Yoksa çavuşu tokatlayan delinin teki mi? Hepsi bu dlcde.

     Bu sefer bir yazılımcı olan Waylon Park'ı kontrol ediyoruz. Oyuna Miles Upsshur'a, yani ana oyundaki karakterimize mail atarak başlıyoruz. Böylece oyundaki hikayeden birkaç saat geride başlıyoruz. Sürekli "Acaba biz şuan bunları yaparken, ana oyunda nerde ne yapıyorduk?" diye sorup durdum kendime. "Acaba Miles Upsshur ile karşılaştığımız bir sahne olacak mı?" diye de sordum. Ayrıca ilk oyundaki mekanlardan bazılarına rastladım. Sonra Miles Upsshur ile karşılaştığımız sahne olacağına dair umutlarım arttı. Sonra ne mi oldu? Dur şimdi sürpriz olsun.

                                      Outlast                                       Outlast Whistleblower

     Bu sefer bir yazılımcı olduğumuz için kameranın gece görüş modu değil de başka bir ışık kaynağı kullanarak oynayağız diye düşündüm. Ancak kamerayı elime aldığımda bir somurtma olacaktı ki gece görüş moduna geçerken çıkan ses, gece görüş moduna aldığımda gördüğüm atmosfer ile somurtmayı unutup daha çok sevindim.


     Maili attığımız için cezalandırılıp işkencelere maruz kaldıktan sonra ana oyunda bizden kaçan, üzerimize atlayan hastaların imajına büründüğümü sandım. Hatta ilk dakikalarda bir doktoru deştiler gözümün önünde. Ancak hemen sonrası.. Ne mi oldu? Boşver..


     Yapay zeka aynı yerlerde bıkmadan usanmadan dolaşan delilerden mevcut. Ana oyuna göre ani çıkışlar daha çok var sanki. Durum böyle olunca attığımız çığlıklar fazla oluyor. Bir ara Cry of Fear oynuyorum sandım. Oyunu bir aksiyon oyunu gibi oynarsanız hemen bitecektir. Ancak atmosferi yaşamak isterseniz oyun bitmek bilmeyecek.


PC SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 (64-bit) 
İşlemci: Intel Core 2 Duo @ 2.2 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4600+ 
Bellek: 2 GB
Boş Harddisk Alanı: 5 GB
Ekran kartı: (512 MB) ​​Nvidia GeForce 9800GTX / ATI Radeon HD 3xxx serisi 
Direct X: Dx 9 

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 (64-bit) 
İşlemci: Intel Core 2 Quad @ 2.8 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.2 GHz 
Bellek: 3 GB
Boş Harddisk Alanı: 5 GB
Ekran kartı: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 6850 
Direct X: Dx 9
--------------------------------------------
Platform(lar): PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Mac OS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder