7th Zone Youtube Kanalı

EN İYİ 7: Oyun Açılış Sinematiği

İNCELEME: PS3 Co-op Destekli Oyunlar #2

İNCELEME: Skooldaze Klass of '99

BİLGİ: Little Fighter 2 Karakter Rehberi

Blog Arşivi

3 Eylül 2015 Perşembe

İNCELEME: Lumia 820


Nokia 3310'nun ruhunun beden bulduğu telefon!

    Ben sıradan bi kullanıcıyım. Öyle çok detaylı teknik özelliklerden bahsetmem imkansız. 3 senelik bi kullanımımın sonunda geriye dönüp baktığımda hiç bir sorun olmadığını görmek beni şaşırttı. Sayısız kere yerlere düştü. Yüz üstü veya sırt üstü farketmez. Ufak çizikler dışında sapasağlam. Telefon adeta bi 3310 edası ile duruyor. 4.3 İnç ve 160 gram.


    8 MP kamerası var. Çok çok iyi fotoğraflar çekmeyi beklemeyin ama çok kötü fotoğraflar da çekmezsiniz. Ön kameraya MP koymamışlar galiba çok kötü bir ön kamerası var. Sanırım modaya uymak için öylesine konulmuş birşey.


   1650 mah bataryası var. Günde 15-20 dk müzik dinleyip, internetten birkaç habera bakıp, birkaç kez mesajlaşınca üçüncü günde %100 olan sarj %20'ye indi. Ama tabiki pil tasarrufunu açınca. Nedir bu pil tasarrufu hemen anlatayım. Parlaklığı kısık ekran. Yani bizim gördüğümüz bu. O yüzden sarj sıkıntısı yaşamıyorsunuz. Bir de power bank'e sahip iseniz eve gitmeye gerek bile yok.

 
   Hoparlörüne defalarca kez su kaçırdım ancak bir süre sonra kendi kendine düzeldi. Bir keresinde kapalı bi tencerenin içine pirinç koyup içine telefonu attım eskisinden daha güzel olmuştu. Eğer hoparlörünüze su kaçtıysa bunu deneyin.

        Ben bu telefonu üçüncü senemin sonunda değiştirdim. Her güzel şeyin bi sonu var tabi. Ama benim gibi değil de telefonunu el üstünde tutup değer veren biri iseniz 3 değil 6 sene bile kullanabilirsiniz. Değiştirme sebebim ise yine sarj yeri bozuldu. 2. sene bozulmuştu. Yaptırdım ve 3. sene tekrar bozuldu. Şimdi yaptırsam 6 ay sonra bozulacak. Sonra 3 ay sonra falan git gide bu süre kısalacak ve acı son gelecek. Ama eminim ki bu sorun benden kaynaklanıyor çünkü dediğim gibi çok hor kullandım o bölgeyi.

    Malum herkesin ağızında bi mağaza sorunu gevenelip duruyor. Eğer sosyal medya ile içli dışlı değilseniz 3310 kadar dayanıklı ama akıllı olsun diyorsanız Lumia 820 tam size göre. "Sosyal medya ile içli dışlı değilseniz" dedim çünkü çoğu sosyal ağ betada. Tumblr, instagram betada. İnstagram'da DM yok. Twitter twitter olalı böyle bi zulüm görmemiştir falan. Neyse ki Facebook sapasağlam. Ondan geri kalmıyorsunuz. Telefonumu aldığım ilk sene gerçekten çok kötü bir mağaza vardı. Ama gün geçtikçe mağaza güzelleşti. Daha da güzelleşecek.

Teknosa Kullanıcı Yorumları

http://www.teknosa.com/urunler/125070955/nokia-lumia-820-red-akilli-telefon#url


    3. senenin sonunda benim Lumia 820. Arka kapağın anısı büyük..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder