7th Zone Youtube Kanalı

EN İYİ 7: Oyun Açılış Sinematiği

İNCELEME: PS3 Co-op Destekli Oyunlar #2

İNCELEME: Skooldaze Klass of '99

BİLGİ: Little Fighter 2 Karakter Rehberi

8 Haziran 2016 Çarşamba

İNCELEME: Noct


     Geliştiriciliğini C3SK'nın yaptığı yayımcılığını Devolver Digital'in üstlendiği Noct 21 Ekim 2015 tarihinde erken erişim olarak çıkışını gerçekleştirdi.

     Termal kamera efekti verilmiş kuş bakışı kamera açısıyla oynadığımız oyunda atmosfer muazzam. İstersek oyunu hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak başkalarıyla da oynayabiliyoruz. Çevrimiçi özelliği ile oyunda tek düşmanımız yaratıklar olmayacak gibi.


     Bir silah ve sarjör ile evden dışarı çıkıyoruz ve bir bilinmezlik. Bir yere gidiyorsun ama nereye? Elimdeki silah karşımdaki dev yaratığa yetecek mi? Yoksa kaçmalı mıyım? Kaçabilecek miyim? İhtiyaçlarımı giderebilmek için bu eve girmeliyim ama çıkabilecek miyim? Bu soruların cevaplarını deneyerek görüyoruz.



     Oyunun ilk videosu yayınlandığında "vaay bee çok güzel" dediğimi hatırlıyorum. Bir an önce çıkmasını istedim ve günler geldi geçti çıktı. Oyunu satın aldım ancak erken erişim olduğu için "taak!" diye bir hata. Menü gözükmüyor. Hatayı geliştiriciye bildirmek için fotoğraf çektiğimde menünün yaklaştığını gördüm. Şans eseri sorunun çözümünü bulmuş oldum. Geliştiriciye ilettim ancak hala aynı hatayı yaşayan olursa F12 tuşuna birkaç kez basarak düzeltebilirsiniz.

     Ortalığı kasıp kavuracak bir oyun olmayacağı çok açık. Ancak kendisine has bir kitlesi olacağını düşünüyorum. 2-3 arkadaş ile klan kurup çevrimiçi şekilde etrafta dolaşmanın, gelecek tehlikeleri beklemenin çok gerilimli aynı zamanda eğlenceli olacağını düşünüyorum.

     Umarım erken erişim sürecini başarıyla tamamlar. Böyle farklı bir deneyim sunacak oyunun erken erişim sürecinde kalması üzücü olur.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder